24 ΩΡΕΣ ΔΙΠΛΑ ΣΑΣ ΑΜΕΣΑ ΜΕ ΝΕΟΥ ΤΥΠΟΥ ΑΣΘΕΝΟΦΟΡΑ

Ακολουθήστε αυτό το 20λεπτο πρόγραμμα άσκησης (βίντεο)

This post was originally published on this site

Κοινοποίηση στο Facebook

Κάντε Tweet στο Twitter

Τις καθημερινές ξυπνάμε νωρίς, δουλεύουμε ή τρέχουμε σε υποχρεώσεις όλη τη μέρα και τελικά σπάνια βρίσκουμε χρόνο για να κάνουμε 3 ή 4 προπονήσεις μέσα στην εβδομάδα, όπως συνήθως είναι ο στόχος μας. Και, κάπως έτσι, φτάνει το καλοκαίρι και νιώθουμε πάλι ντεφορμέ, ενώ δίνουμε υποσχέσεις στον εαυτό μας ότι την επόμενη χρονιά θα ξεκινήσουμε γυμναστική από νωρίς.

Για να αποφύγεις να βρεθείς και φέτος στην ίδια θέση, σου προτείνουμε να μην αφήνεις το «να κάνω άλλη μια προπόνηση» στη στοίβα με τις καθημερινές σου υποχρεώσεις, αλλά να προσπαθήσεις να εισάγεις δύο -έστω σύντομες- προπονήσεις στο Σαββατοκύριακό σου που πιθανότατα είναι πιο χαλαρό από άποψη ελεύθερου χρόνου. Αυτές οι δύο προπονήσεις, σε συνδυασμό με μια μεσοβδόμαδα και μια ισορροπημένη διατροφή, πίστεψέ μας, μπορούν να κάνουν θαύματα!

Κι όταν λέμε σύντομες, το εννοούμε! 20 περίπου λεπτά αρκούν και, για να στο αποδείξουμε, βρήκαμε μια τέλεια προπόνηση που σου προτείνουμε να κάνεις σήμερα κιόλας:

Κοινοποιήστε στα Social Media:
Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on Google+
Google+
Email this to someone
email
Print this page
Print

Πηγή: http://www.healthweb.gr