24 ΩΡΕΣ ΔΙΠΛΑ ΣΑΣ ΑΜΕΣΑ ΜΕ ΝΕΟΥ ΤΥΠΟΥ ΑΣΘΕΝΟΦΟΡΑ

Κρίσεις Πανικού – Μερικοί Τρόποι για να τις Προλάβετε

Οι κρίσεις πανικού είναι ένα από τα πιο συχνά εμφανιζόμενα ζητήματα υγείας.

Έχουν μεγάλο ποσοστό εμφάνισης σε άτομα νεότερης ηλικίας και μία από τις κύριες πηγές τους είναι το άγχος.

Οι κρίσεις πανικού μπορούν να πάρουν χρόνιο χαρακτήρα και να σας ταλαιπωρήσουν για αρκετό καιρό.

Η ψυχοθεραπεία και η φαρμακευτική αγωγή μπορεί να βοηθήσουν στην αντιμετώπισή τους.

Ωστόσο, επειδή η πρόληψη είναι προτιμότερη από τη θεραπεία, δείτε τι μπορείτε να κάνετε για να προλάβετε τις κρίσεις πανικού από το να εμφανιστούν.

Πάρτε βαθιές αναπνοές

Κάθε τεχνική χαλάρωσης που μετριάζει την αντίδραση του οργανισμού στο στρες βασίζεται στη σωστή αναπνοή και ιδιαίτερα στις βαθιές εισπνοές.

Ρίξτε νερό στο πρόσωπό σας

Έρευνες δείχνουν ότι το κρύο νερό ενεργοποιεί το παρασυμπαθητικό σύστημα, πυροδοτώντας βιολογικές μεταβολές που μειώνουν τους παλμούς της καρδιάς, ενεργοποιούν το πεπτικό και το ανοσοποιητικό σύστημα και προωθούν τη χαλάρωση.

Κάντε ένα μπάνιο με άλατα

Η εμβύθιση του σώματος στο νερό καταπραΰνει την αντίδραση του οργανισμού στο στρες.

Όταν διαλύονται σε ζεστό νερό, τα άλατα απελευθερώνουν μαγνήσιο, το οποίο στη συνέχεια απορροφάται από το δέρμα και βοηθά να επέλθει η χαλάρωση.

Κάντε μασάζ στο κεφάλι

Είναι γνωστό πως το μασάζ είναι απολαυστικά χαλαρωτικό.

Έχει αποδειχθεί στο πλαίσιο επιστημονικών μελετών ότι μεταβάλλει τη βιολογική σύσταση του ίδιου του σώματος ώστε να υποχωρήσει η επίδραση της κορτιζόλης (ορμόνη του στρες).

Το μασάζ στο κεφάλι συγκεκριμένα διευκολύνει την αιμάτωση του εγκεφάλου και απομακρύνει την ένταση από τους μύες του αυχένα.

Κινηθείτε

Ακολουθήστε το παράδειγμα των ζώων.

Όταν ένα πιθανό θήραμα καταφέρνει να ξεφύγει από τα δόντια του σαρκοφάγου, αρχίζει να κινείται ασταμάτητα.

Πρόκειται για μια απλή αλλά εξαιρετικά αποτελεσματική τεχνική αποβολής του φόβου.

Κάντε τη στάση του κουνελιού

Όλες οι μορφές άσκησης, αλλά κυρίως η γιόγκα και το πιλάτες, έχουν αποδεδειγμένη δράση ενάντια στο στρες και τα αρνητικά συναισθήματα.

Η στάση του κουνελιού απελευθερώνει τη συσσωρευμένη ένταση από τον αυχένα, τους ώμους και την πλάτη.

Επίσης, βοηθά να διοχετευθεί περισσότερο αίμα στον εγκέφαλο.

Ακούστε ήχους της φύσης

Οι ήχοι της φύσης, όπως το θρόισμα των φύλλων, το κελάηδισμα των πουλιών και ο ήχος των κυμάτων, χαρίζουν αβίαστα την ηρεμία που τόσο χρειάζεστε.

Ζεστάνετε τα χέρια σας

Όταν έχουμε στρες, η θερμοκρασία των χεριών μειώνεται ελαφρώς επειδή διοχετεύεται περισσότερο αίμα σε σημεία του σώματος όπου υπάρχει ένταση, όπως οι ώμοι και οι γοφοί.

Τρίβοντας τα χέρια σας, πλησιάζοντας το τζάκι ή ακόμη και τυλίγοντας τα δάχτυλά σας γύρω από μια ζεστή κούπα καφέ, πυροδοτείται η χαλάρωση από το παρασυμπαθητικό σύστημα.

Φάτε μαύρη σοκολάτα

Δεν υπάρχει τίποτα που να μην «διορθώνεται» με λίγη μαύρη σοκολάτα!

Φροντίστε η περιεκτικότητα της σοκολάτας σε κακάο να είναι τουλάχιστον 85%.

Η μαύρη σοκολάτα είναι πλούσια σε μαγνήσιο, το οποίο επιδρά χαλαρωτικά στον οργανισμό.

www.y-o.gr

The post Κρίσεις Πανικού – Μερικοί Τρόποι για να τις Προλάβετε first appeared on Υγεία & Ομορφιά.

Κοινοποιήστε στα Social Media:
Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Email this to someone
email
Print this page
Print
Call Now Button