24 ΩΡΕΣ ΔΙΠΛΑ ΣΑΣ ΑΜΕΣΑ ΜΕ ΝΕΟΥ ΤΥΠΟΥ ΑΣΘΕΝΟΦΟΡΑ

Μυστικά για Απώλεια Βάρους από τους Διατροφολόγους

Αν προσπαθείτε να χάσετε βάρος, διαβάστε ορισμένες αδιαπραγμάτευτες αλήθειες για το αδυνάτισμα, επιβεβαιωμένες από διατροφολόγους που θα σας βοηθήσουν να φτάσετε πιο κοντά στον στόχο σας.

Ξεκινήστε με λαχανικά

Η συμβολή των λαχανικών και των φρούτων στο αδυνάτισμα είναι σπουδαία.

Και οι δύο αυτές κατηγορίες αυξάνουν το αίσθημα του κορεσμού και καθυστερούν την πείνα.

Τα συνολικά οφέλη τους για τον οργανισμό ξεπερνούν κάθε προσδοκία.

Αν λοιπόν δεν είστε φανατικός υποστηρικτής τους, ξεκινήστε με σταδιακές αλλαγές.

Εκτός από τα φρέσκα δοκιμάστε τα αποξηραμένα φρούτα και λαχανικά, κατεψυγμένα, σε σούπες ή σε σπιτικούς χυμούς.

Μην αποφεύγετε πάση θυσία τη γλουτένη

Η πεποίθηση πως τα τρόφιμα με γλουτένη συμβάλλουν στην αύξηση του βάρους είναι μύθος.

Μην πέσετε στην παγίδα να γεμίσετε την κουζίνα σας με προϊόντα χωρίς γλουτένη χωρίς να έχετε δυσανεξία σε αυτήν.

Μην απορρίπτετε υδατάνθρακες όπως το ψωμί, τα μακαρόνια και το ρύζι ολικής άλεσης, αρκεί να τηρείτε τις σωστές αναλογίες σύμφωνα με το διαιτολόγιό σας.

Μην αγχώνεστε με τις μερίδες

Το μέγεθος της κάθε μερίδας παίζει σημαντικό ρόλο, αλλά πολλοί είναι εκείνοι που αγχώνονται και ζυγίζουν ό,τι τρώνε ή μετρούν κουταλιές.

Η υπερβολή αυτή αποτελεί συχνά εμπόδιο στην επίτευξη του στόχου, μιας και δυσκολεύει την καθημερινότητα.

Οι διατροφολόγοι λένε απλά να προσπαθήσετε να ακούτε το σώμα σας.

Σηκωθείτε από το τραπέζι χορτάτοι, αλλά όχι φουσκωμένοι.

Πιείτε λίγο νερό και προτιμήστε ένα φρούτο αν λαχταράτε κάτι γλυκό.

Τα γλυκά επιτρέπονται μια στο τόσο

Μπορείτε να τρώτε ένα μικρό γλυκό κάποιες μέρες της εβδομάδας.

Καθώς η στέρηση μπορεί να οδηγήσει στα αντίθετα αποτελέσματα, επιλέξτε τουλάχιστον ένα γλυκό που να αξίζει την παρασπονδία.

Την ημέρα που θα υποκύψετε στον αγαπημένο σας πειρασμό θυμηθείτε να αυξήσετε την ώρα που κάνετε κάποια σωματική δραστηριότητα, κάντε μια μεγαλύτερη βόλτα με τα πόδια, μην ξεφύγετε στην ποσότητα του γλυκού που θα καταναλώσετε και φροντίστε να το απολαύσετε.

Κοιμηθείτε αρκετά

Η γυμναστική παίζει μεγάλο ρόλο στην απώλεια βάρους γιατί σας βοηθά να κάψετε περισσότερη από την ενέργεια που πήρατε από τα γεύματά σας.

Μια συνήθεια όμως που συχνά παραμελείται είναι εκείνη του ύπνου.

Οι ώρες που κοιμάστε ρυθμίζουν το βιολογικό σας ρολόι και τον μεταβολισμό.

Σύμφωνα με μελέτες, η έλλειψη ύπνου συνδέεται με την παχυσαρκία.

Δεν υπάρχει η τέλεια δίαιτα

Αν αναζητάτε τρόπο να χάσετε δέκα κιλά σε μία εβδομάδα, έχετε υπόψη ότι αυτό δε γίνεται.

Δεν υπάρχουν εύκολες λύσεις στην απώλεια βάρους.

Απαιτείται από εσάς υπομονή και προσήλωση στον στόχο.

Ούτε υπάρχει ένα ιδανικό πρόγραμμα διατροφής για όλους.

Η καλύτερη δίαιτα είναι εκείνη που είναι προσαρμοσμένη στις δικές σας ανάγκες και ένας διατροφολόγος μπορεί να την καταρτίσει για εσάς.

Στόχος της προσπάθειας για απώλεια βάρους δεν θα πρέπει να είναι απλά η αλλαγή στο νούμερο της ζυγαριάς, αλλά το να έχετε ενέργεια, ευεξία και υγεία.

www.y-o.gr

The post Μυστικά για Απώλεια Βάρους από τους Διατροφολόγους first appeared on Υγεία & Ομορφιά.

Κοινοποιήστε στα Social Media:
Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Email this to someone
email
Print this page
Print
Call Now Button