24 ΩΡΕΣ ΔΙΠΛΑ ΣΑΣ ΑΜΕΣΑ ΜΕ ΝΕΟΥ ΤΥΠΟΥ ΑΣΘΕΝΟΦΟΡΑ

Πώς να Καταναλώνετε Περισσότερα Λαχανικά

Τα λαχανικά είναι απαραίτητα στην καθημερινή διατροφή.

Μάλιστα οι διαιτολόγοι συνιστούν την κατανάλωση τουλάχιστον πέντε μερίδων λαχανικών ημερησίως.

Βασικό είναι να υπάρχει και ποικιλία.

Η προσθήκη διαφορετικών λαχανικών στα γεύματά σας είναι εξαιρετικά σημαντική ώστε να λαμβάνετε όσες περισσότερες βιταμίνες μπορείτε.

Τα λαχανικά είναι πλούσια σε θρεπτικά συστατικά και αντιοξειδωτικά, τα οποία βελτιώνουν την υγεία και σας βοηθούν να καταπολεμήσετε ασθένειες και κρυολογήματα.

Αν δεν ξέρετε πώς να τα καταναλώσετε, δείτε κάποιους έξυπνους και εύκολους τρόπους για να αυξήσετε την κατανάλωσή τους.

Φτιάξτε σούπες λαχανικών

Οι σούπες είναι ένας πολύ έξυπνος και γρήγορος τρόπος για να καταναλώνετε πολλές μερίδες λαχανικών ταυτόχρονα.

Μπορείτε επίσης να φτιάχνετε πουρέ λαχανικών και να προσθέτετε σε αυτόν θρεπτικά μπαχαρικά.

Η προσθήκη ακόμη και ενός μικρού αριθμού επιπλέον λαχανικών στις σούπες σας είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να αυξήσετε την πρόσληψη ινών, βιταμινών και μετάλλων.

Προσθέστε τα στις σπιτικές σας σάλτσες

Η προσθήκη επιπλέον λαχανικών στις σάλτσες που φτιάχνετε μόνοι σας είναι ένας έξυπνος τρόπος για να αυξήσετε την πρόσληψη λαχανικών ακόμα κι αν έχετε παιδιά που αρνούνται να τα καταναλώσουν.

Ενώ μαγειρεύετε τις σάλτσες σας κανονικά, προσθέστε απλώς μερικά λαχανικά και βότανα της αρεσκείας σας στο μείγμα, όπως ψιλοκομμένα κρεμμύδια, καρότα, πιπεριές, άνηθο και σπανάκι.

Φτιάξτε τη ζύμη για την πίτσα σας από κουνουπίδι

Είναι μια πολύ έξυπνη ιδέα αντί να χρησιμοποιήσετε ψωμί ή αλεύρι.

Το κουνουπίδι μπορείτε να το χειριστείτε εύκολα, ενώ διαθέτει και θρεπτικά συστατικά. Μπορείτε να το λιώσετε, να το ψήσετε και να το προσθέσετε σε ζεστές σαλάτες.

Αν το λιώσετε, μπορείτε να το μετατρέψετε σε ζύμη πίτσας.

Στη συνέχεια μπορείτε να προσθέστε ό,τι άλλο θέλετε από πάνω.

Προσθέστε λαχανικά στα smoothies σας

Τα smoothies αποτελούν ένα δροσιστικό πρωινό ή σνακ και μπορούν να αποδειχθούν πολύ δυναμωτικά.

Τα πράσινα smoothies με λαχανικά είναι πολύ δημοφιλή καθώς είναι γεμάτα θρεπτικά συστατικά.

Τα περισσότερα smoothies φτιάχνονται συνδυάζοντας φρούτα και λαχανικά με πάγο, γάλα ή γιαούρτι, μέλι, ξηρούς καρπούς ή νερό σε ένα μπλέντερ.

Τα φρέσκα φυλλώδη πράσινα λαχανικά προτιμούνται για τα smoothies και είναι οι πιο συνηθισμένες επιλογές.

Φτιάξτε νούντλς λαχανικών

Τα νούντλς λαχανικών είναι εύκολο πλέον να τα βρει κανείς στην αγορά και είναι κατάλληλα για όσους θέλουν να μειώσουν την πρόσληψη υδατανθράκων.

Καταναλώνονται κανονικά όπως τα υπόλοιπα ζυμαρικά και αν έχετε διάθεση μπορείτε να τα φτιάξετε και μόνοι σας.

Προσθέστε ψιλοκομμένα λαχανικά στην ομελέτα σας

Οι ομελέτες είναι ένας εύκολος τρόπος μαζί με τις σαλάτες που σας δίνουν την ευκαιρία να προσθέσετε λαχανικά στο γεύμα σας.

Πόσο μάλλον που τα αυγά προσθέτουν σε ένα γεύμα πολλά πολύτιμα θρεπτικά συστατικά.

Μαγειρέψτε μερικά χτυπημένα αυγά με λίγο βούτυρο ή ελαιόλαδο σε ένα τηγάνι και στη συνέχεια διπλώστε τα στη μέση αφού έχετε προσθέσει μερικά ψιλοκομμένα λαχανικά της αρεσκείας σας.

www.y-o.gr

The post Πώς να Καταναλώνετε Περισσότερα Λαχανικά first appeared on Υγεία & Ομορφιά.

Κοινοποιήστε στα Social Media:
Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Email this to someone
email
Print this page
Print
Call Now Button