24 ΩΡΕΣ ΔΙΠΛΑ ΣΑΣ ΑΜΕΣΑ ΜΕ ΝΕΟΥ ΤΥΠΟΥ ΑΣΘΕΝΟΦΟΡΑ

Πώς να Τρώτε Ό,τι Θέλετε Χωρίς να Παχαίνετε

Πίσω από τα παραπανίσια κιλά κύριος υπαίτιος είναι η διατροφή, αφού οι περισσότεροι άνθρωποι όσο κι αν το επιθυμούν σπάνια προσέχουν τι ακριβώς τρώνε και πότε.

Παρόλα αυτά υπάρχουν κάποιοι άνθρωποι που από ό,τι φαίνεται τρώνε ό,τι θέλουν, αλλά δεν παίρνουν γραμμάριο.

Η απάντηση σε αυτό είναι πως εκτός από θέμα μεταβολισμού, αυτό είναι και ζήτημα ορισμένων σωστών πρακτικών που ακολουθούν.

Τρώνε τα πάντα

Συχνά δίνουμε περισσότερη βάση στην ποσότητα του φαγητού και όχι στην ποιότητα που είναι αυτή που παίζει και τον μεγαλύτερο ρόλο στη συσσώρευση των περιττών κιλών.

Οι άνθρωποι που δεν παχαίνουν, αλλά δε στερούνται τίποτα για να το πετύχουν, είναι αυτοί που τρώνε από όλες τις κατηγορίες τροφών, απλά με ισορροπημένο τρόπο.

Καταναλώνουν μεγαλύτερες ποσότητες θρεπτικών, φτωχών σε λιπαρά τροφών και μικρότερες ποσότητες από εκείνες που παχαίνουν, όπως το άσπρο ψωμί, τα γλυκά, οι έτοιμοι χυμοί του εμπορίου και άλλα παρόμοια τρόφιμα.

Δεν τσιμπολογούν ανάμεσα στα γεύματα

Όσοι δεν παχαίνουν εύκολα, φροντίζουν να τρώνε καλά στα γεύματά τους ώστε να μην τρώνε τίποτα ενδιάμεσα.

Γνωρίζουν ότι το τσιμπολόγημα κρύβει παγίδες, όπως το να καταναλώνουν ανούσια τρόφιμα που κανονικά θα πρέπει να αποφεύγουν γιατί δε βρίσκουν κάτι άλλο.

Επίσης γνωρίζουν πως δεν πρέπει να θεωρούν το σνακ γεύμα επιβαρύνοντας έτσι την ημερήσια πρόσληψη θερμίδων.

Τέλος, αποφεύγουν να τσιμπολογούν την ώρα που μαγειρεύουν ούτε τρώνε πολύ βιαστικά.

Περπατάνε και ασκούνται όσο μπορούν

Η καθημερινή άσκηση, ακόμα κι αν πρόκειται για ένα μισάωρο περπάτημα, συμβάλλει στην ενεργοποίηση του μεταβολισμού και στον έλεγχο του σωματικού βάρους.

Είναι εύκολο να εντάξει κανείς το περπάτημα στην καθημερινή του ρουτίνα, ειδικά αν δεν έχει τη δυνατότητα να γυμναστεί πιο εντατικά 2-3 φορές την εβδομάδα.

Αποφεύγουν το αλκοόλ

Το αλκοόλ αποτελεί επιβαρυντικό παράγοντα στη διατήρηση του βάρους.
Οι άνθρωποι που δεν παχαίνουν γνωρίζουν ότι πρέπει να αποφεύγουν την κατανάλωση αλκοόλ γιατί επηρεάζει αρνητικά τον μεταβολισμό τους και το σωματικό τους βάρος.

Δεν τρώνε για να νιώσουν καλύτερα

Συχνά το φαγητό χρησιμοποιείται από πολλούς για να καλύψει άλλες ανάγκες, κυρίως ψυχολογικές.

Οι άνθρωποι που τρώνε ισορροπημένα χωρίς να επιβαρύνουν το σώμα τους δε σημαίνει πως είναι άτρωτοι ψυχολογικά, έχουν πάρει όμως μια συνειδητή απόφαση να μην καταφεύγουν στην κατανάλωση γλυκών και ποτών για να αντισταθμίσουν την κακή τους διάθεση.

Όταν αισθάνονται κακοδιάθετοι κάνουν μια βόλτα, μιλάνε με φίλους ή ασχολούνται με μια αγαπημένη τους δραστηριότητα που παίρνει το μυαλό τους μακριά από αυτό που τους αγχώνει και τους στενοχωρεί.

Κοιμούνται αρκετά και καλά

Λίγοι είναι εκείνοι που κοιμούνται όσο ή όπως θα έπρεπε.

Οι άνθρωποι που δεν παίρνουν εύκολα βάρος δίνουν ιδιαίτερη προσοχή στις ώρες ύπνου αλλά και στην ποιότητά του που συνεπάγεται καλή προετοιμασία μυαλού και σώματος, ελαφρύ βραδινό γεύμα, ήσυχο περιβάλλον χωρίς θορύβους και φως, καλό στρώμα και μαξιλάρι.

Ο ξεκούραστος ύπνος ενισχύει τη μεταβολική λειτουργία και αποτρέπει την υπερκατανάλωση τροφής μέσα στην ημέρα.

www.y-o.gr

The post Πώς να Τρώτε Ό,τι Θέλετε Χωρίς να Παχαίνετε first appeared on Υγεία & Ομορφιά.

Κοινοποιήστε στα Social Media:
Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Email this to someone
email
Print this page
Print
Call Now Button