24 ΩΡΕΣ ΔΙΠΛΑ ΣΑΣ ΑΜΕΣΑ ΜΕ ΝΕΟΥ ΤΥΠΟΥ ΑΣΘΕΝΟΦΟΡΑ

Το Ακτινίδιο και τα Οφέλη του για την Υγεία

This post was originally published on this site

Το ακτινίδιο αποτελεί έναν θησαυρό βιταμινών και πολύτιμων συστατικών.

Είναι ένα από τα ελάχιστα φρούτα που προσφέρουν πληθώρα θρεπτικών συστατικών με την κατανάλωση ενός και μόνο τεμαχίου.

Έχει χαμηλή θερμιδική αξία, για όσους προσέχουν ιδιαίτερα τη διατροφή τους, καθώς ένα μέτριο ακτινίδιο αποδίδει μόλις 46 θερμίδες.

1-2 ακτινίδια την ημέρα θα σας ωφελήσουν μακροπρόθεσμα.

Φροντίστε να τα καταναλώνετε αμέσως μόλις τα κόψετε γιατί χάνουν τις βιταμίνες τους γρήγορα και να προτιμάτε τα ώριμα γιατί έχουν μεγαλύτερη αντιοξειδωτική προστασία. 

Διατροφικά στοιχεία

Το ακτινίδιο περιέχει διπλάσια ποσότητα βιταμίνης C από ότι το πορτοκάλι.

Η βιταμίνη C που περιέχει το ακτινίδιο βοηθάει στην καλύτερη απορρόφηση του σιδήρου.

Τα ακτινίδια είναι επίσης εξαιρετική πηγή βιταμίνης Α και Ε που είναι απαραίτητες για λαμπερή και υγιή επιδερμίδα, καθώς επιβραδύνουν τη διαδικασία της γήρανσης και προστατεύουν τα κύτταρα από φθορές.

Τα μαύρα μικρά σπόρια στο ακτινίδιο είναι πλούσια σε ω3 λιπαρά οξέα που συμβάλλουν στην υγεία της καρδιάς.

Το ακτινίδιο περιέχει και ιχνοστοιχεία, όπως κάλιο, μαγνήσιο, ασβέστιο, φώσφορο, σίδηρο, χαλκό και ψευδάργυρο.

Το κάλιο βοηθά στη μείωση της αρτηριακής πίεσης και η περιεκτικότητά του στο ακτινίδιο είναι σχεδόν σε ίση ποσότητα με της μπανάνας.

Ο φώσφορος και το μαγνήσιο συνεργάζονται για την υγεία των οστών και των δοντιών.

Οφέλη

Πεπτικό σύστημα

Τα ακτινίδια είναι πολύ πλούσια σε φυτικές ίνες και καταπολεμούν αποτελεσματικά το φούσκωμα και τη δυσκοιλιότητα.

Σύμφωνα με έρευνες, η κατανάλωση ακτινιδίων συνδέεται με ραγδαία μείωση του κινδύνου εμφάνισης καρκίνου του παχέος εντέρου.

Ανοσοποιητικό σύστημα

Χάρη στην υψηλή περιεκτικότητά του σε βιταμίνη C, τα ακτινίδια θωρακίζουν τον οργανισμό από ιούς και μικρόβια, ενώ χαρίζουν ενέργεια και ευεξία.

Επιδερμίδα

Το ακτινίδιο είναι πλούσιο σε βιταμίνη Ε, ένα σημαντικό αντιοξειδωτικό που προστατεύει και χαρίζει φωτεινό δέρμα.

Καρδιαγγειακό σύστημα

Η καθημερινή κατανάλωση ακτινιδίων δρα ευεργετικά στην καρδιά.

2-3 ακτινίδια την ημέρα μειώνουν σημαντικά τη συγκέντρωση των αιμοπεταλίων και το ενδεχόμενο δημιουργίας θρομβώσεων στο αίμα.

Επίσης, μειώνουν και τα τριγλυκερίδια.

Έτσι ο οργανισμός προστατεύεται από τις καρδιακές παθήσεις.

Αρτηριακή πίεση

Τα ακτινίδια είναι καλοί ρυθμιστές των επιπέδων της πίεσης.

Τα μαύρα μικρά σπόρια στο ακτινίδιο είναι πλούσια σε ω3 λιπαρά οξέα που συμβάλλουν στην υγεία της καρδιάς.

Επίσης, είναι πλούσια σε ηλεκτρολύτες και κυρίως σε κάλιο που βοηθά στον έλεγχο του καρδιακού ρυθμού και της αρτηριακής πίεσης, αντιμετωπίζοντας τις βλαβερές συνέπειες μιας υπερβολικής ποσότητας νατρίου.

Αντικαρκινική δράση

Τα ακτινίδια περιέχουν μεγάλες ποσότητες από φλαβονοειδή και καροτενοειδή, τα οποία έχουν πλούσια αντιοξειδωτική δράση και βοηθούν στην προστασία του DNA.

Ανδρική στειρότητα

Το ακτινίδιο περιέχει αργινίνη, ένα αμινοξύ με αγγειοδιασταλτικές ιδιότητες που βοηθά στην καλύτερη αιμάτωση της περιοχής των ανδρικών γεννητικών οργάνων καταπολεμώντας έτσι τη στυτική δυσλειτουργία.

Εγκυμοσύνη

Η μεγάλη ποσότητα φυλλικού οξέος που περιέχει το κάνει ιδιαίτερα ωφέλιμο για τις εγκύους, καθώς βοηθά στην ανάπτυξη των κυττάρων του αίματος του εμβρύου στη μήτρα.

{loadmoduleid 229}

Ενδείκνυται λοιπόν για τις έγκυες γυναίκες να καταναλώνουν ακτινίδια προκειμένου να αποφύγουν τυχόν γενετικές ανωμαλίες στα έμβρυα.

www.y-o.gr

Κοινοποιήστε στα Social Media:
Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Email this to someone
email
Print this page
Print

Πηγή: https://www.y-o.gr/

Call Now Button