24 ΩΡΕΣ ΔΙΠΛΑ ΣΑΣ ΑΜΕΣΑ ΜΕ ΝΕΟΥ ΤΥΠΟΥ ΑΣΘΕΝΟΦΟΡΑ

Τροφές για να Καταπολεμήσετε την Κυτταρίτιδα

Θα έχετε παρατηρήσει ότι ακόμα και οι πιο αδύνατοι άνθρωποι μπορεί να έχουν κυτταρίτιδα.

Το γεγονός ότι μπορεί να αθλείστε ή γενικά να μην κάνετε καθιστική ζωή δεν σας καλύπτει.

Αν αναρωτιέστε αν υπάρχουν τροφές-σύμμαχοι του οργανισμού κατά της κυτταρίτιδας, ρίξτε μια ματιά στη λίστα που ακολουθεί.

Σε καμία περίπτωση πάντως δεν πρέπει να θεωρήσετε ότι καταναλώνοντας αυτές τις τροφές θα λύσετε το πρόβλημα της κυτταρίτιδας.

Για να έχετε το επιθυμητό αποτέλεσμα θα πρέπει να υπάρξει ένας συνδυασμός επαρκούς άσκησης, ορισμένων άλλων καθημερινών συνηθειών και ισορροπημένης διατροφής.

Μούρα

Όλα τα είδη μούρων συγκαταλέγονται ανάμεσα στις καλύτερες αντιοξειδωτικές τροφές που μπορείτε να καταναλώνετε.

Για να διατηρήσετε το δέρμα σας νεανικό, θα πρέπει να λαμβάνετε αρκετή ποσότητα βιταμίνης C, η οποία αυξάνει τα επίπεδα του κολλαγόνου.

Τα μούρα είναι μια καλή πηγή βιταμίνης C, αλλά έχουν και υψηλή περιεκτικότητα σε αντιοξειδωτικά, απαραίτητα για την απομάκρυνση των τοξινών που ευθύνονται για τη συσσώρευση της κυτταρίτιδας.

Νερό

Παρόλο που δεν είναι τροφή, το νερό είναι το πιο σημαντικό όπλο κατά της κυτταρίτιδας.

Η σωστή ενυδάτωση είναι απαραίτητη για να έχετε ένα υγιές και λαμπερό δέρμα, απαλλαγμένο από κυτταρίτιδα.

Τα λιποκύτταρα είναι πιο εμφανή κάτω από ένα αφυδατωμένο δέρμα, έτσι η κατανάλωση αρκετού νερού σε όλη τη διάρκεια της ημέρας θα βελτιώσει και την εμφάνιση των προβληματικών περιοχών.

Αβοκάντο

Αν και το αβοκάντο περιέχει αρκετά λιπαρά, τα λιπαρά οξέα που βρίσκονται σε αυτό είναι καλά και βοηθούν στη μείωση της όψης φλοιού πορτοκαλιού.

Μπρόκολο

Το μπρόκολο αποτρέπει τη σκλήρυνση του κολλαγόνου που είναι βασικό στοιχείο για την ελαστικότητα και την υγιή όψη του δέρματος.

Σπαράγγια

Τα σπαράγγια ενισχύουν τις φλέβες και τις αρτηρίες, συγκρατώντας την πίεση του αίματος. Περιέχουν φολικό οξύ και συμβάλλουν στην αποβολή του οξειδωτικού άγχους από τον οργανισμό.

Το μακροχρόνιο άγχος ευνοεί τη συσσώρευση λίπους στο σώμα και αυτό οδηγεί αναπόφευκτα στην εμφάνιση κυτταρίτιδας.

Φασολάκια

Έχουν λίγες θερμίδες και υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες.

Επίσης, βοηθούν τον οργανισμό κατά της κατακράτησης υγρών, κάτι πολύ σημαντικό για την μείωση της κυτταρίτιδας.

Η φυτική πρωτεΐνη που περιέχουν συμβάλλει επίσης στη μείωση της κυτταρίτιδας.

Σολομός

Ο σολομός και όλα τα λιπαρά ψάρια περιέχουν λιπαρά οξέα, τα οποία βοηθούν τον οργανισμό να μεταβολίζει τα λίπη.

Όταν χάνεται λίπος αποβάλλεται και ένα μεγάλο μέρος της κυτταρίτιδας.

Μπανάνα, μάνγκο και παπάγια

Τα δύο πρώτα περιέχουν κάλιο, το οποίο τονώνει την κυκλοφορία του αίματος, γεγονός που βοηθά στην πρόληψη της κυτταρίτιδας.

Η παπάγια εμποδίζει την καταστροφή των υποδόριων ιστών και περιέχει και αυτή κάλιο, το οποίο μειώνει την κατακράτηση υγρών και βελτιώνει τη λεμφική κυκλοφορία.

Άπαχες πρωτεΐνες

Οι άπαχες πρωτεΐνες προκαλούν γρήγορο κορεσμό και συμβάλλουν στη κατανάλωση λιγότερων θερμίδων.

Τα λιγότερα λιποκύτταρα συνεπάγονται και λιγότερη κυτταρίτιδα.

Καλές πηγές άπαχης πρωτεΐνης είναι τα ψάρια και τα θαλασσινά, τα καρύδια και το άπαχο κρέας, όπως το κοτόπουλο και η γαλοπούλα.

www.y-o.gr

The post Τροφές για να Καταπολεμήσετε την Κυτταρίτιδα first appeared on Υγεία & Ομορφιά.

Κοινοποιήστε στα Social Media:
Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Email this to someone
email
Print this page
Print
Call Now Button