24 ΩΡΕΣ ΔΙΠΛΑ ΣΑΣ ΑΜΕΣΑ ΜΕ ΝΕΟΥ ΤΥΠΟΥ ΑΣΘΕΝΟΦΟΡΑ

Υπαίθριες Δραστηριότητες για Άσκηση με Αποστάσεις Ασφαλείας

Το γυμνασμένο κορμί είναι κάτι που επιθυμούν άνδρες και γυναίκες.

Ο πιο συνηθισμένος τρόπος για να το αποκτήσουμε είναι το γυμναστήριο.

Οι ασκήσεις με βάρη, το personal training και τα αερόβια προγράμματα μπορούν φυσικά να συμβάλλουν στο να αποκτήσουμε το σώμα των ονείρων μας.

Τι γίνεται όμως όταν η επίσκεψη στο γυμναστήριο δεν είναι επιλογή;

Φυσικά δεν σημαίνει ότι θα μείνετε αγύμναστοι!

Ευτυχώς υπάρχουν πολλές υπαίθριες δραστηριότητες που μπορείτε να κάνετε και να σας αποφέρουν το επιθυμητό αποτέλεσμα.

Μερικές από αυτές είναι:

Κολύμβηση και κατάδυση

Η κολύμβηση με αναπνευστήρα προσφέρει μια εναλλακτική λύση στο κολύμπι.

Σας δίνει τη δυνατότητα να κρατάτε τα μάτια σου ανοιχτά κάτω από το νερό και έτσι παρακολουθείτε την υδρόβια ζωή, ενώ συνεχίζετε την προπόνηση.

Για αρχή επισκεφτείτε ένα τοπικό καταδυτικό κατάστημα και πάρτε μια μάσκα.

Κάνετε πρώτα εξάσκηση σε μια πισίνα ώστε να μάθετε να καθαρίζετε τη μάσκα από το υπερβολικό νερό και από την περίσσεια διοξειδίου του άνθρακα.

Αν φοράτε βατραχοπέδιλα τότε η άσκηση είναι πιο έντονη.

Η σωστή τεχνική απαιτεί να έχετε τεντωμένα τα δάχτυλα των ποδιών.

Επίσης το σωστό είναι να κινείτε τους γοφούς, ενώ κρατάτε τα χέρια στα πλάγια.

Αυτό το στιλ βοηθάει το σώμα να ωθείται ομαλά στο νερό και γυμνάζονται οι μύες του πυρήνα του κορμού.

Mountain biking

Όταν αντί για στατικό ποδήλατο κάνετε ποδηλασία στο βουνό παίρνετε κυριολεκτικά μια ανάσα καθαρού αέρα.

Επιπλέον, είναι ένας τρόπος να διασκεδάσετε και να γυμνάσετε το σώμα σας γνωρίζοντας νέους ανθρώπους.

Στις πρώτες βόλτες πηγαίνετε μαζί με έναν έμπειρο ποδηλάτη που θα σας βοηθήσει να βρείτε το σωστό έδαφος για το επίπεδό σας.

Είναι πολύ καλύτερο να είστε μαζί με κάποιον που είναι εξοικειωμένος με την περιοχή και το άθλημα.

Σε ένα κατάστημα ποδηλάτων θα διαλέξετε τον κατάλληλο εξοπλισμό από τον οποίο δεν πρέπει να λείπει το κράνος, τα γάντια, ένα μπουκάλι νερό, σνακ και ένα μικρό τσαντάκι με εργαλεία επισκευής.

Με την ποδηλασία στον βουνό θα γυμνάσετε ιδιαίτερα τετρακέφαλους, γλουτούς, κορμό και ισχία.

Επιπλέον, τα εμπόδια που συναντάτε στα μονοπάτια θα βελτιώσουν τα αντανακλαστικά και την ευελιξία σας.

Καγιάκ

Πρόκειται για μία δραστηριότητα που βελτιώνει την αντοχή, χτίζει δύναμη και χαρίζει ευελιξία.

Σε σύγκριση με το κωπηλατικό στο γυμναστήριο, γυμνάζει καλύτερα τον πυρήνα του κορμού.

Επίσης, μαθαίνετε να αναπνέετε πιο αποτελεσματικά.

Πριν ξεκινήσετε βρείτε μια ομάδα για τις πρώτες διαδρομές και επισκεφτείτε ένα κατάστημα θαλάσσιων σπορ για όλα όσα θα χρειαστείτε.

Αφιερώστε χρόνο πριν και μετά την κωπηλασία, για να κάνετε διατάσεις σε ολόκληρο το σώμα, καθώς οι νέες και επαναλαμβανόμενες κινήσεις μπορούν να προκαλέσουν δυσκαμψία, ιδιαίτερα στους γοφούς και τους ώμους.

Πεζοπορία

Η πεζοπορία είναι μία αποτελεσματική αερόβια άσκηση που θα «ανοίξει» πέρα από τα πνευμόνια και τους ορίζοντές σας.

Σε αντίθεση με τα σκαλιά, οι φυσικοί λόφοι προσφέρουν κάθοδο.

Η κατεύθυνση προς τα κάτω, συμβάλλει στην ευκινησία.

Παράλληλα, ασκείς τους μυς στα πόδια, τους αστραγάλους, τα ισχία και τους τετρακέφαλους.

Διαλέξτε λοιπόν ένα καλό ζευγάρι παπούτσια πεζοπορίας και ξεκινήστε να εξερευνάτε κοντινούς προορισμούς.

Θυμηθείτε να έχετε μαζί σας πάντα αντηλιακό, αδιάβροχο, φακό, κουτί πρώτων βοηθειών, αναπτήρα, σνακ και άφθονο νερό.

www.y-o.gr

The post Υπαίθριες Δραστηριότητες για Άσκηση με Αποστάσεις Ασφαλείας first appeared on Υγεία & Ομορφιά.

Κοινοποιήστε στα Social Media:
Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Email this to someone
email
Print this page
Print
Call Now Button