24 ΩΡΕΣ ΔΙΠΛΑ ΣΑΣ ΑΜΕΣΑ ΜΕ ΝΕΟΥ ΤΥΠΟΥ ΑΣΘΕΝΟΦΟΡΑ

Όλες οι Ερωτήσεις που θα Κάνατε σε Έναν Διατροφολόγο

Αν σκέφτεστε να επισκεφθείτε έναν διατροφολόγο για να σας βοηθήσει σε θέματα σχετικά με το βάρος και τη διατροφή σας, πάρτε μια ιδέα από τα ερωτήματα για τα οποία πιθανόν κι εσείς να ζητάτε απάντηση.

Πότε και γιατί χρειάζεται να επισκεφθούμε έναν διατροφολόγο;

Ίσως κάποιοι να θεωρούν πως είναι περιττό να απευθυνθούν ένα διατροφολόγο για να τους υποδείξει τι πρέπει να τρώνε, μιας και μπορούν να βρουν ό,τι θέλουν στο διαδίκτυο.

Η επαφή με τον διατροφολόγο έγκειται στην προσαρμογή μια εξατομικευμένης διατροφής που αφορά τις ιδιαίτερες ανάγκες του καθενός.

Πέρα από αυτό, ένας άνθρωπος με βάρος αρκετά πιο αυξημένο από το φυσιολογικό, χρειάζεται και ψυχολογική υποστήριξη στην προσπάθειά του.

Ο στόχος του διατροφολόγου δεν είναι μόνο η απώλεια ενός συγκεκριμένου βάρους, αλλά και η εκμάθηση σωστών διατροφικών συνηθειών.

Πώς μπορούμε να χάσουμε άμεσα τα κιλά μας;

Αν το πρώτο πράγμα που μας ενδιαφέρει είναι το πόσο άμεσα θα χάσουμε βάρος, χάνουμε την ουσία και τον πραγματικό λόγο επίσκεψης στον διατροφολόγο.

Σίγουρα αυτό είναι το τελικό αποτέλεσμα που επιθυμούμε, αλλά για να επιτευχθεί αυτό πρέπει να εστιάσουμε πρώτα στον τρόπο.

Πρέπει να κατανοήσουμε πως αυτό που ξεκινάμε είναι μια προσπάθεια να βελτιώσουμε τη διατροφή μας και παράλληλα να έχουμε απώλεια σωματικού βάρους και λίπους διαμορφώνοντας σωστές διατροφικές συνήθειες.

Μπορούμε να έχουμε απώλεια λίπους μόνο σε συγκεκριμένα σημεία του σώματος;

Είναι αδύνατο να επιτύχουμε τοπικές απώλειες λίπους μέσω της διατροφής.

Κανένας δεν μπορεί να υποσχεθεί κάτι τέτοιο γιατί δεν υπάρχουν συγκεκριμένα τρόφιμα που αδυνατίζουν συγκεκριμένες περιοχές του σώματος.

Εκείνο που συμβαίνει στην πραγματικότητα είναι μια συνολική απώλεια λίπους και άρα βάρους μέσω μια σωστής διατροφής, αλλά απαιτείται και σωστή εκγύμναση των συγκεκριμένων τοπικών σημείων από τα οποία θέλουμε να φύγει λίπος.

Υπάρχουν τρόφιμα που παχαίνουν;

Κανένα τρόφιμο δεν παχαίνει από μόνο του.

Αυτό που κάνει παχυντικό ένα τρόφιμο είναι ο τρόπος μαγειρέματος, η ποσότητα που καταναλώνουμε, οι συνδυασμοί που κάνουμε με αυτό και πολλές φορές η ώρα που θα το καταναλώσουμε.

Υπάρχουν τρόφιμα που απαγορεύονται σε μια ισορροπημένη διατροφή;

Σε μια ισορροπημένη διατροφή πρέπει να περιλαμβάνονται τροφές από όλες τις διατροφικές ομάδες.

Υπάρχουν ποιότητες τροφίμων που ιδανικά θα πρέπει να αποφεύγονται ή τουλάχιστον να περιορίζονται στο ελάχιστο, έτσι ώστε να μη νιώθουμε τόσο έντονο το αίσθημα της στέρησης από κάποια συγκεκριμένα τρόφιμα που μας αρέσουν.

Το σημαντικό όμως είναι να μάθουμε να έχουμε μια λογική προσέγγιση όσον αφορά το πότε θα καταναλώσουμε αυτό το κάτι παραπάνω και πότε όχι.

Τι να κάνουμε όταν φτάνουμε στη φάση που δε χάνουμε άλλο βάρος;

Σε κάποιες περιπτώσεις μπορεί για μια συγκεκριμένη χρονική περίοδο να παραμένουμε σταθεροί σε ένα συγκεκριμένο βάρος.

Εδώ θα πρέπει να βρούμε τι διαφορετικό κάνουμε, αν αλλάξαμε κάτι είτε στον τρόπο διατροφής μας είτε στη φυσική μας δραστηριότητα και να το βελτιώσουμε.

Όσο πλησιάζουμε όμως στο ιδανικό μας βάρος τόσο μειώνεται και ο ρυθμός απώλειας κιλών.

Σε καμία περίπτωση όμως δε πρέπει να απογοητευόμαστε και να εγκαταλείπουμε την προσπάθεια.

Πώς θα κάνουμε τον μεταβολισμό μας να δουλέψει;

Για να έχουμε έναν ενεργοποιημένο μεταβολισμό ιδανικά θα πρέπει να γυμναζόμαστε.

Τα μικρά και συχνά γεύματα και η αποφυγή στερητικών διατροφικών προγραμμάτων αποτελούν βασική προϋπόθεση.

Η δυσανεξία σε ορισμένες τροφές εμποδίζει την απώλεια βάρους;

Η δυσανεξία σε ορισμένα τρόφιμα αφορά εντερικές ή στομαχικές ενοχλήσεις και όχι την απώλεια βάρους.

www.y-o.gr

The post Όλες οι Ερωτήσεις που θα Κάνατε σε Έναν Διατροφολόγο first appeared on Υγεία & Ομορφιά.

Κοινοποιήστε στα Social Media:
Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Email this to someone
email
Print this page
Print
Call Now Button